1.7.15

DIY : Kaardid igaks elujuhtumiks


Kaardid! Kellele ei meeldiks kaarti saada? Tegu ei ole lihtsalt paberitükiga, vaid toreda füüsilise meenutusega sünnipäevadest, pühadest, tähtpäevadest ja reisiseiklustest meie üledigitaliseeritud pildimaailmas. Mulle meeldib kaarte saada nii posti teel, kui ka otsa kinkija käest. Kuni aga sellega isiklik soov kaasa tuleb, mis ka aastaid hiljem üle lugedes seest soojaks teeb.


Nii et ka mina vorbin kodus kaarte teha. Siin toon ära väikese valiku kaartidest, mis ma viimasel ajal olen teinud ja kinkinud. 


Emadepäevaks tegin lausa 4 kaarti: minu kõige kallimale emale, kahele parimale vanaemale ning maailma šikimaile ristiemale. Ikka roosad ja südametega! :)

  
Neli emadepäevasüdant ja üks sünnipäevalill


Õe sünnipäevaks valmis kääridega kaart, kuna ta on oma arstiametis nendega osav nii tööl kui ka andeka ja stiilse lõikaja-nõeluja-pistjana õmblusmasina taga. 




Ema sünnipäeva hommikul rõõmustasime teda maikellukestega, mis on alati tema sünnipäeva lilled olnud. 






Ega meisterdamiseks olegi suur muud vaja, kui:

  • värvilist kartongi 
  • kääre
  • liimi, mina kasutan kõige rohkem liimipüstolit ja pulgaliimi
  • pärleid, litreid, nipsasju, ka näiteks vanu ehteid jms
  • pliiatseid-markereid
  • vahvaid ideid! :)

Kaart võiks olla tehtud kingisaaja peale mõeldes ning mõne isikliku nüansiga, nii et kaardi õnnelik saaja saaks aru, et sa oled just TEMA peale mõelnud kaarti meisterdades.



Inspiratsiooni teile! :)



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar