9.8.15

Brokoli-tatravorm mozzarella'ga


Tundub, et sel suvel on festival festivalis kinni. Olen kuulnud lausa kurtmist, et eriti puhata ei saagi. Kogu aeg peab ühest kohast teise ruttama, aga lihtsalt aega maha võtta ja kodus mittemidagitegemist nautida ei saagi. Eks see on ikka iga inimese enda teha, kuidas ta oma puhkust planeerib. Ilmselt ikkagi naudib seda ringituhisemist ja niisama kurdab, eestlane ju. ;) Mina vist ei suudakski niisama passida. Olen ka see veidi ära rikutud puhkaja, kes ainult ringi peab sibama ning midagi tegema, muidu läheb ju väärtuslik puhkuse aeg raisku! :D Ja siis on tavaliselt pärast puhkust selline tunne, et oleks veel üht puhkust vaja, oeh jah.. 

Rääkisime õega, et kui peaks inimesed jaotama küttideks ja korilasteks, siis olen mina, korv näpus, kindlasti korilaste esireas, kõikideks marjamissioonideks valmis. Tema aga, pigem laisemapoolsem põõsasteründaja, sel juhul kütt. Nii et ei saa midagi kütte-korilasi sirge joonena meeste-naiste järgi pooleks jagada. Aga mina jah, kuniks põõsastel veel marju küljes, ei saa ma oma sügelevaid näppe niisama raamatuid lehitsema sundida, ikka peab noppima jooksma! Et oleks talikuudel võtta. ;) Kusjuures ükskõik kui palju ma ka ei korjaks, pärast varude hävitamisega mul probleeme ei ole.
 
Aga aitab nüüd marjajutust, soolast peab ka vahepeal sööma! Krõmps brokoli, mahe tatar, ohtralt juustu ja ilus sinine ahjuvorm. Liita need kokku ja vastuseks saab sellele võrrandile hea kõhutäie! Algselt pidi see pakk mozzarella't minema värskete eestimaisete tomatitega kokku Caprese salatiks, aga tomatid ei jõudnud valmis saada ja ahjuvorm nõudis juustulist. Pole hullu, küll poest veel mõne paki leian.


Brokoli-tatravorm

kolmele-neljale
  • 1 väiksem pea brokolit
  • 1,5 dl tatratangu
  • 2 küünt küüslauku
  • 125 g mozzarella't
  • soola
  • pipart 

Lõika brokoli õisikuteks ja auruta või keeda poolpehmeks. Nõruta ja loputa külma veega, et kapsas edasi ei küpseks. Pese tatar külma jooksva vee all ning keeda soolakas vees samuti peaaegu pehmeks, aga mitte veel päris pudruks. Nõruta tatar. Sega ahjuvormis tatar, brokoli ja purustatud küüslauk. Maitsesta soolaga. Rebi peale mozzarella ning keeruta peale korralikult musta pipart. 


Küpseta vormi 200 kraadi juures umbes 20 minutit, kuni juust on pealt sulanud ja hakkab jumet võtma. Lase paar minutit jahtuda ning serveeri kas kõrvalroana või iseseisva söögina.  


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar