Järgnevat lugeda telereklaami müügimehe häälega:
"Oled väsinud kõigil suupistelaudadel samu sööke nägemast? Otsid midagi uut, millega tuttavaid üllatada? Siin on sinu võimalus! Proovi uut oliivi-fetadippi!"
Kas töötas? Müügispetsialist valmis? Oeh, juhtusin üle pika aja telekat vaatama ning pean tunnistama, et kõik see reklaamirohkus üllatas mind. Jälle. Endal mul kodus telekat pole ning vanematel külas olles vajutan ekraani helendama puhtast (tugitooli)sportlikust huvist. Kui reklaame vaid paar korda aastas vaadata, on nad iga kord uued ning isegi päris põnev on näha, mille toreda ja kohutavaga jälle hakkama on saadud. Esimene entusiasmilaine möödas, üllatab ming ikka veel (ja iga kord uuesti, sest vahepeal jõuan ma selle jälle ära unustada), kui pikad reklaamipausid on. Kui filmi vaadates esimese ja teise reklaamipausi istusin truult diivanil, et mitte reklaami lõppu / filmi algust maha magada, siis edasipidi sain aru, et võin rahulikult oma asju toimetada ning alles 5 - 7 minuti pärast tagasi tulla. Ja siis veel paar reklaami ära vaadata, enne kui film uuesti algab.
Võtsin just praegu enda sõnadele kinnitust otsides telekava kava.ee-st lahti, ning näiteks laupäeva õhtul eetris olnud koguperefilm "Madagascar 2" (mõelda vaid, nii emad-isad kui ka lapsed, kelle tarbimisharjumusi saab mõjutada! #jackpot!) kestis kava järgi 2 tundi. IMDb väidab, et film on aga 1h29min pikk. Ai kurja. Kolmandik juures. Noh, mina küll ei ole valmis oma päevadest selliseid pooletunniseid tükke ära andma.
Ja kas teile ei tundu, et varem arvestati paremini, kuhu reklaamipaus sisse suruda? À la stseen vahetus või tundus temaatiliselt loogiline just sinna Arielid ja Raffaellod vahele lükata. Nüüd on isegi seda ette tulnud, et Kinder Bueno lõikab poole lause pealt mõnele pisarakiskujale stseenile vahele või et püstolist välja tulistatud kuul ei ole oma sihtmärgini jõudnud, kuna ilmselgelt on vaatajale tähtsam teada, et TV3 alustab juba sel nädalal uue enneolematu ülipõneva tõsielulise ja pingelise dokumentaaldraamakomöödiaga elust Eestis?
Oeh, elagu reklaamivaba raadioringhääling ning ühes tükis vaadatav meelelahutus. Olen teiega!
Aga muidu on jutt täitsa tõsi. Kel guacamole'dest, hummustest ning hapukoore dipikastmetest villand, neil soovitan järgmisel korral poest kikerherneste ning majoneesi asemel korvi haarata hoopis purk oliive ning tükk juustu.
"Oled väsinud kõigil suupistelaudadel samu sööke nägemast? Otsid midagi uut, millega tuttavaid üllatada? Siin on sinu võimalus! Proovi uut oliivi-fetadippi!"
Kas töötas? Müügispetsialist valmis? Oeh, juhtusin üle pika aja telekat vaatama ning pean tunnistama, et kõik see reklaamirohkus üllatas mind. Jälle. Endal mul kodus telekat pole ning vanematel külas olles vajutan ekraani helendama puhtast (tugitooli)sportlikust huvist. Kui reklaame vaid paar korda aastas vaadata, on nad iga kord uued ning isegi päris põnev on näha, mille toreda ja kohutavaga jälle hakkama on saadud. Esimene entusiasmilaine möödas, üllatab ming ikka veel (ja iga kord uuesti, sest vahepeal jõuan ma selle jälle ära unustada), kui pikad reklaamipausid on. Kui filmi vaadates esimese ja teise reklaamipausi istusin truult diivanil, et mitte reklaami lõppu / filmi algust maha magada, siis edasipidi sain aru, et võin rahulikult oma asju toimetada ning alles 5 - 7 minuti pärast tagasi tulla. Ja siis veel paar reklaami ära vaadata, enne kui film uuesti algab.
Võtsin just praegu enda sõnadele kinnitust otsides telekava kava.ee-st lahti, ning näiteks laupäeva õhtul eetris olnud koguperefilm "Madagascar 2" (mõelda vaid, nii emad-isad kui ka lapsed, kelle tarbimisharjumusi saab mõjutada! #jackpot!) kestis kava järgi 2 tundi. IMDb väidab, et film on aga 1h29min pikk. Ai kurja. Kolmandik juures. Noh, mina küll ei ole valmis oma päevadest selliseid pooletunniseid tükke ära andma.
Minge vaadake teleka asemel hoopis mõni õhtu päikest merre vajumas! See isend siin kukkus Laulasmaa silmapiiri taha, klõpsakas täitsa ilma filtrita. Puhas looduse ilu. |
Ja kas teile ei tundu, et varem arvestati paremini, kuhu reklaamipaus sisse suruda? À la stseen vahetus või tundus temaatiliselt loogiline just sinna Arielid ja Raffaellod vahele lükata. Nüüd on isegi seda ette tulnud, et Kinder Bueno lõikab poole lause pealt mõnele pisarakiskujale stseenile vahele või et püstolist välja tulistatud kuul ei ole oma sihtmärgini jõudnud, kuna ilmselgelt on vaatajale tähtsam teada, et TV3 alustab juba sel nädalal uue enneolematu ülipõneva tõsielulise ja pingelise dokumentaaldraamakomöödiaga elust Eestis?
Oeh, elagu reklaamivaba raadioringhääling ning ühes tükis vaadatav meelelahutus. Olen teiega!
Aga muidu on jutt täitsa tõsi. Kel guacamole'dest, hummustest ning hapukoore dipikastmetest villand, neil soovitan järgmisel korral poest kikerherneste ning majoneesi asemel korvi haarata hoopis purk oliive ning tükk juustu.
Oliivi-fetadipp
- 100 g rohelisi oliive (kivideta kaal)
- 100 g feta juustu
- 100 g maitsestamata kreeka jogurtit
- musta pipart
Eemalda vajadusel oliividelt kivid ning blenderda nad püreeks. Lisa feta ning blenderda uuesti läbi. Sega sisse maitsestamata jogurt ning maitsesta natukese musta pipraga. Olen vist juba varem ka maininud, et minu viimase aja lemmik on Alma uus Kreeka jogurt. Teeb pika puuga kõigile oma eesti nimekaimudele ära. Mõnusalt kreemjas ja maheda maitsega ning kes (ilmselgelt läbi roosade prillide) rannahooaega ootavad, siis võtku teadmiseks et rasvaprotsent on tal klassikalise vähemalt 10% asemel 4%. Ega see suurt vahet ei tee, eriti dipis, kus lisaks juust ja oliivid, aga äkki lihtsalt tore teada. ;) Dippi serveeri nagu ikka, näiteks näkileibade ja porgandi-kurgikangidega.
Teisipäevaõhtuks professionaalne sisevaade veiniekspertide mõttemaailma. Loomulikult Black Books vanameistritelt.
Teisipäevaõhtuks professionaalne sisevaade veiniekspertide mõttemaailma. Loomulikult Black Books vanameistritelt.
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar